السبت، 30 يناير 2010

لقاء اختلف الكل عليه

الاول وقبل اى حاجة عاوزه اقول لسكرة الف الف سلامة عليكى والحمد لله ان شاب فقري طمنا عليكى وعلى سلامتك

ربنا يحميكى ويحرسك يارب


____________________



اما عن اللقاء اللى كان اول لقاء ليا مع المدونين واللى لئيت الكل اختلف عليه وان كانت الاغلبية لم ترض عنه

فانا كانت مشاعري بالنسبة لهذا اللقاء مختلفة تماما

مش هاقول انى كنت مرتاحة اوى يمكن من العدد الكبير وعدم معرفتى طبعا بالجميع

بس انا فعلا راجعة مبسوطة جدا جداااااااااااااااااا لانى شفت ناس كنت هاتجنن واشوفهم

وبجد حسيت ان قلبي بيحكم صح وان اللى برتاح لهم في المدونات هما اللى ارتحت لهم في الحقيقة كمان


فاتيما العسولة الحنونة الرقيقة اللى كانت بتحاول تحسسنى بالالفة وبتحاول رغم الناس الكتير اللى بتكلمها انها كل شويه تقرب منى وتكلمنى

انسانة رائعة بجد


ستوتة حبيبة قلبي العقل وخفة الدم والمرونة في التفكير ومحاولتها الدائمة انها تجمع الناس وتطلع وتنزل مع كل العقول والاعمار

ست بجد بموت فيها


صبرنى يارب صديقتى واختى اللى لما شفتها حسيت انى شفتها وقعدت معاها مليون مرة قبل كدا ولم اشعر ابدا انى اول مره اشوفها

انا عارفه انك يا صبصب عارفه انا بحبك اد ايه وانتى ايه عندى


شيما الشعب لابد له من حكومة تشكمه بنوتة عسولة امورة رقيقة بنت ناس اوى اوى دماغ حلوة


دودو عاشقة الرومانسية دى موضوع تانى بجد اكتر حد حسيته طبيعى وعلى سجيته اوى وطيوبة وبنت جدعة وصديقة بجد بتعرف تقدر معنى الصداقة


سكرة بهجة غير طبيعية واقبال على الحياة اتحسدتى يا سكرة

بسكوتة وهى بسكوتة بجد رقيقة المشاعر عسولة

محاسن صابر كانت من اكتر الناس اللى بتمنى اشوفهم ومع انى مش قعدت معاها خالص بس فرحت اوى بوجودها

منوووش مش قعدت معاها كتير بس مبسوطة انى شفتها بنوتة مؤدبة اوى وهادية اوى

شمس النهار الذوق والاحترام والشياكة كنت اتمنى اتكلم معاها اكتر


الرجال بئا مش اعرف منهم كتير لكن سعدت جدا جدا بتعرفي على

عادل اللى بيحب السينما الذوق اوى اوى مبسوطة اوى ياعادل انى شفتك

هانى باشا خفة الدم مع العقل

سوووو سعيدة اوى انى اتعرفت عليك

الاستاذ خالد همس الاحباب الطيبة والشهامة

باشمهندس سيد مش لحقت اقعد معاه خالص بس كنت هازعل اوى لو مش شفته نور القاهرة كلها

صلاح مسدس صغير الف الف مبروك يا صلاح ربنا يتمم لك على خير وانت عارف انا اد ايه كان نفسي اشوفك واتعرف عليك

محمد عمود نور اللى حسيت انه اخويا الصغير بجد

وليد الدوغري ادب واخلاق وسارة خطيبته كمان زيه ربنا يوفقهم ويتمم لهم على خير


شريف باشا زعلت اوى اوى لانى مش شفتك


كان في ناس موجودين وللاسف مش اتكلمنا خالص

منهم هند و شاب فقري ومحمد غالية و ابو على


دا انطباعى عن اللقاء مش هاكذب واقول انه كان واااااااو وانى مبهورة لانى بردو شفت حاجات مش ريحتنى اوى بس اللى انا رايحة مخصوص علشانهم الحمد لله لم يخيب ظنى فيهم


ودا يكفينى جدا

وبعتذر لو انا خيبت ظن حد فيا





وبردو انا راجعة مبسوووووطة جدا انى شفتكم









هناك 51 تعليقًا:

شمس النهار يقول...

معلش هو اللقاء كان كبير جدا
والناس كتير
وانا كمان في ناس ماشوفتهاش اصلا
زي محمد غالية وسكرة ووردة وفي ناس قعدت معاهم ومااعرفش مين مدونتهم

بجد انبسطت اني اتعرفت عليكي
انتي انسانة لطيفة جدا وزي ماتخيلتك كتير وضحكت لطيفة جدا
وان شاء الله نقعد مع بعض اكتر المرة الجاية
ونخليها نسائية

علي رواقة كدة :)

سلامي

adel يقول...

ذوق ايه بس :)

انا اللي بجد انبسطت بمعرفتك
ورغم اللي اتقال ان مبسوط بجد من اللقا و من الناس اللي رجعت مبسوطة :)

ستيتة يقول...

معلش يا ريما خدي بقى تعليق طويل الأمد

دلوقت فرضنا ان مؤسسة ما اتبنت المدونين وحددت مكان ما للقاء مدونين مصر
وجه قولي كده ألف إنسان

طبيعي ان مش ها يكون زي لقاء الأزهر بارك اللي سبحان الله كانوا الناس فيه شبه بعض بشكل غريب
مؤكد ساعتها كل واحد ها يجري يشوف حبايب روحه اللي بيكلمهم على الورق ويعرفهم معرفة كيبورد وكأنهم من أهله

محدش ساعتها ها يلزم بضع مئات أو ألف بني أدم بالإلتزام بوضع معين


كمان لما تحاولي وتقولي للي هنا قول لنا حاجة يقول مش حافظ
طب انت عجبك ايه يقول مش فاكر
وهكذا
وكأن كل واحد مننا "وكلنا فعلا زهقانين ومش حلوين خالص بظروفنا" مسئول إنه يمسك زغزغة بالكهربا لكل مواطن يزغزغه
ده هبل حيسي

اللي عاوز ينبسط فعلا مشي مبسوط وانا منهم
شفت مجموعة كل ما اجي اشوفهم تحصل ظروف
منشكحة اني شفتك وشفت دودو وشريف ووليد وصبرني وكريم وابراهيمين :) لأول مرة في حياتي التدوينية
ده غير اللي اعرفهم وشفتهم قبل كده وسعدت بهم

اللي عاوز زغازيغ محدش عارف بتتشرى منين
واللي عاوز عقول كان فيه بس مش كل الناس عاوزة مناقشات
واللي عاوز يشوف صحابه شافهم ويشكر ربنا
واللي مش عاوز يحضر لقاءات ياريييييييييييت وريحنا جدا

ده مش اخر لقاء يا ريما
وها تتفجئي المرة الجاية لما تلاقي نفسك رايحة على الناس لأنك فعلا عارفاهم خلاص والكلام موجود ومش ها تقعدي تستني حد يعرفك بحد وها تنشكحي صدقيني

نسيت طبعا اشكرك على الحاجات الحلوة اللي عرفت محض صدفة ان انتي اللي جايبها
شيك شيك يا ناس وبنت ناس
اعمل ايه بموت فيها هاذوه الريما

بحبك جداااااااااااااااااااااااا

ستيتة يقول...

لما كبير الراحيمية جبلي دولا باشا المخرج يقول انه انبسط
يبقى هوس
سمع هووووووووووس وسمعني سلام إن مكنتش إنت تنشكح يبقى مين ها ينشكح

غير معرف يقول...

كيفك ياقمر

وحشاني والله

تلاقيكي مش بترتاحي في الزحمة زيي

هو اللقاء كان فيه كام الف كدا ؟؟ :]

يابختك ياستي انا استحمل اي حاجة عشان انجمع مع الناس الي بحبهم

ربنا يجمعكم ويفرجكم دايما

واكون معاكم يوما ما

دمتي بالف خير

صبرني يارب يقول...

يا ريم اصل كل واحد بيشوف الى عايز يشوفه

وعموما انا شخصيا اتقفلت من بعض الحاجات ومن بعض الناس

بس يعنى عادي ا تس اوك

مش لازم كل حاجه تبقى على مزاجي


انا كمان سعدت جدا بالناس الى اتعرفت عليهم جديد

هي وظروفها يقول...

ريم ريم ريم

اولا ازيك وبجد من كل قلبي بقولك الف شكر علي كلامك الجميل عليا وعلي ساره

ثانيا يا ست الجمال والأدب

انا رجعت مبسوط جدا رغم كل ما قيل ويقال وسيقال

وباذن الله في اجازه نصف السنه هنعمل لقاء تاني

ومن حبنا بناه وصار متعنا متاعه

ومن كرهنا برده احترمناه ونتمني يغير وجهه نظره اللي اكيد شابها بعض التوتر والأندفاع

انتي عسوله ياريم ومعرفتش انا وساره نقعد معاكي بس كان معاكي عذرك

ماما سافرت بامان الله الحمد لله ؟؟؟؟

يارب نشوفك تملي علي خير وحب واحترام واخويه وتعليق د/ستوته عندك موتني من الضحك غاليه بجد وشرف ليه بس ان اقعد مهاها واسمعها من غير ما افتح بقي

دي ست الكل يا ريم

بس المره الجايه تجيب كنوزه معاكي اتفقنا

مهموهة أحمد يقول...

ريــــم .....
حبيبة قلبي واحشاني اوي و الله
و بجد كل ما اقرأ عن الموضوع ده في كل مدونات المدونين اللي راحوا و اتقابلوا ازعل اوي لان كان نفسي بجد اكون موجودة
و على فكرة انا كنت حالفة ادعي على النادي ينفجر قبل ما تروحوا
هههههههههههههههههههههههههه

بس جيت وقتها قلت حرام ربنا يسعد الناس ببعضها يا رب

و بجد سعيدة بيكي اوي يا ريمون يا عسل و ان شاء الله لما انزل مصر اكيد انتي من اهم الناس اللي احب اشوفهم و اتعرف عليهم لان ده شيء يشرفني بجد

خلي بالك من نفسك يا حبيبتي
مع خالص تحياتي و حبي و تقديري

فاتيما يقول...

انا ببصم بالعشرة
على كلام ستوتة
و عادل و شمس نهارى الجميلة
و صبصب حبيبتى

و انتى اخلاق يا ريم
و انبسطت بمعرفتك فعلا
و إن شاء الله تتكرر تانى
و تالت و عاشر
و السلبيات تتضاءل
لحد ما تبقى مختفية و ميتحسش بيها

الف بوسة و حضونة ليكى يا حبيبتى
و للبنات

Remas يقول...

شمس النهار

اكيد يا شموسة العدد الكبير كان عليه عامل

انا اللى مبسوطة اوى بمعرفتك وبكلامى معاكى مع انه كان قليل جدا بس كان كفاية انى احبك اكتر كمان



وبجد كان نفسي اوى اسمعك واتعلم منك اكتر

ميرسي ياقمر على كلامك الحلو

اكيد المرة الجاية باذن الله نقعد اكتر

سلامى لكى ولبناتك ربنا يخليهم لك يارب

P A S H A يقول...

ربنا يكرمك يا ريم يا رب في بناتك ويبارك لك فيهم ويفرحك بيهم ويحفظهم لك من كل سؤ .. إن شاء الله اتشرف بمعرفة حضرتك في لقاء تاني .. وحقيقي مشاعرك في البوست عوضتني عن عدم حضور اللقاء منذ بدايته .

تحياتي وتقديري وإحترامي

سلام

:))

Remas يقول...

adel

طبعا ذوق واخلاق يا عادل

كنت بجد عاوزه اقعد معاك ومع الكل اكتر ونتكلم اكتر بس الظروف بئا

انا زيك مبسوطة جدا لانى شفتك وشفت كتير ناس كنت بتمنى اشوفهم

وان شاء الله قريب نشوف بعض كلنا تانى

Remas يقول...

ستيته حسب الله الحمش

هاذوه الريما بتموت فيكى يا رئيسة جمعيتنا

بجد كل كلامك صح جدا

انامبسووووطة جدا لانى شفت الناس اللى كنت عاوزه اشوفها وشفت ناس تانية كتير مش اعرفها اوى بس حلوين وعسولين اوى اوى

انا اللى شكرا لانك صديقتى وميرسي ياقمر على كل الكلام الحلو دا

والله انتى اللى شيك وربنا مش يحرمنا من جمال روحك ومجاملتك الرقيقة دايما للكل

Remas يقول...

ঔღঔ نـــوارة ঔღঔ

انتى وحشااااااااااانى جدا جدا ياقمر
وعندى مشكلة مع مدونتك مش عارفه ادخل عليها من فترة

عامله ايه ياقمر

ان شاء الله تيجى مصر ونشوفك ونعمل لك لقاء مخصوص

انا والله كنت مرتاحة جدا في اللقاء طبيعى ان العدد الكبير بيعمل لخبطة شويه

لكن مبسوطة اوى لانى رحت وشفت كل اللى بحبهم

لكى منى الف بوسة

Remas يقول...

صبرني يارب

ولا تتقفلى ولا حاجة يا صبرنى

انا اصلا ولا كان في بالى غير فرحتى برؤيتكم وسعادتى الكبيرة بدا

وبعدين طبيعى جدا ان مش الناس تتفق

اكيد في ناس هتتاّلف مع بعض وناس لأ

سيبك انتى من كل دا

انا فرحانة جدا لانى اخيرا شفتك لا وكمان بصحبة احلى فطير

Remas يقول...

هي وظروفها

وليد دا مش كلام يا وليد

دا فعلا احساسي ودا انت فعلا انسان مهذب ومحترم وتستحق كل احترام

وسارة كمان واضح انها كدا

والطيبون للطيبات

وانتو ماشاء الله عسولين اوى مع بعض ربنا يخليكم لبعض ويتمم لكم ويجمعكم على خير

ميرسي على كلامك الجميل

انا كان نفسي اقعد معاك ومع سارة لكن فعلا ظروف سفر مامتى هى اللى اضطرتنى امشي

الحمد لله مامتى وصلت بالسلامة

ميرسي لسؤالك

وياريت بجد يكون في لقاء تانى يكون اهدى ومش هامشي غير لما الكل يمشي

ههههههههههههه

سلامى كتيييييير لسارة الجميلة

Remas يقول...

الوفية للأبـــد -- مها أحمد

مهموهة حبيبتى وحشتينى اوى اوى

بجد ياريت اول ما تنزلى مصر اشوفك

لانك غالية اوى عندى وقريبة اوى ليا

خلى بالك من نفسك اوى اوى

وبفرح بجد اوى لما بشوف منك كومنت عندى

Remas يقول...

فاتيما

اكيد كلامهم صح طبعا وانا بجد رغم كل الاختلاف في اراء الناس عن اللقاء بس فرحانة جدا

انتى اللى قمر وذوق واخلاق بشكل مش طبيعى

وحلوة قلبا وقالبا

وان شاء الله اشوفك تانى ومليون كمان

سلامك وصل ياقمر للبنوتات وهما بيسلمو اوى عليكى وبيبعتو لك بوسات كتييييييير اوى

Remas يقول...

P A S H A

ربنا يخليك يارب

وعقبال ما اشوف ولادك قريب باذن الله

بجد انت من اكتر الناس اللى كنت اتمنى اشوفها

وان شاء الله في اقرب لقاء اتشرف بلقائك

ميرسي بجد يا باشا

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

اناااااا جيت وفوقت الحمد لله وشربت حجات سخنه وصحيت من اللى كنت فيه.
انتى باه عارفه انا بحبك اد ايييييييييييه ومن القلب للقلب رسول وبجد بجد مش هتكون اخر مره نتقابل ان شاء الله اتفقنا؟.

وميرسى جدااااا على تليفونك والله والله متتخيليش لما صحيت من الغيبوبه وشوفت رقمك اتبسطت جدااااا.
ولينا كلام تانى ان شاء الله مع بعض.

mohamed ghalia يقول...

هههههههه ياريم انا تقريبا مشيت قبل متيجى
يلا حصل خير
أنا كمان زعلت بجد اننا متكلمناش
انتى عارفة انى من زمان نفسى اشوفك

هناء محمود يقول...

ريم أنا كمان كان نفسى اكون معاكم وأشوفك واشوفكم كلكم .. إن شاء الله خيرها فى غيرها

أبقى نورينى هنا

http://awraktanbod.blogspot.com/

ENG./ELSAYED,PMP يقول...

ربنا يعزك ... ويسعدك ... ويصلح لكى كل أحوالك ... انا اللى أتشرفت ... وأتنورت ... وربنا يحفظك من كل مكروه ... ويحفظ لكى أولادك ومن تحبين ... كل أنسان بيشوف الحياة من جواه هوه ... لو كان جواه جمال هيشوف الحياة جميلة ... أندفايز فيرزا ... والجمال فعلاً جمال الروح

شكراً لحضورك الرائع ... حتى ولو صامت

رب إبتسامة ... خير من ألف كلمة

سيد

محمد فؤاد (صاحب عمود النور) يقول...

ريم..
هو فعلا اللقاء كان زحمه وفى ناس انا ماتكلكمتش معاها خالص وكمان انتى مشيتى بسرعه وماعقدتيش كتير

ميرسى على كلامك عنى ويارب يديم المعروف

انا ماليش نفس اتكلم عن اللقاء خاااالص ههههههههه

MaNoOoSh يقول...

ريم العسولة
انتى في الحقيقة أرق بكتييييييييييييير مما تخيلتك على المدونة

رغم انه من سيئات اللقاء المزدحم كده اللخبطة بس انا مبسوطة انى لقيت ناس كتير من المدونين اللى بحب كلامهم وكتاباتهم

وان شاء الله اللقاء الجاي تبقى المناقشات اكتر وتجمعنا فرصة اكبر للحوار


انا كمان رجعت مبسوطة جداااااااااا من اللقاء ونفسوياتي منشكحة ومش فاكرة اي سلبيات كانت موجودة في اللقاء

غير معرف يقول...

فين الأختلاف دا؟

اللي بيفهموا أنبسطوا

واللي ما لهمش فيها أحنا مش معاهم

هاني حامد

غير معرف يقول...

ريم
الف مبروك البطوله
فوز جميل لمنتخب الساجدين
يارب دايما فى افراح
ربنا يوفقك ويكرمك

Baskouta يقول...

ريم القمر القمر القمر
بجد ميرسي على كلامك عني
انت اللى عسولة خالص والله وخطفتي قلبي بجمالك
بسم الله ما شاء الله عليكي بجد انا كنت بحبك من كلامك وتعليقاتك بس حبيتك اكتر لما شوفتك كنت اتمنى اتكلم معاكي

تحياتي البسكوتية

همس الاحباب يقول...

ست الكل
كنتى منورة اللقاء
وبصراحة كنتى العنصر النسائى اللى سعدت برؤيته لانها طلعت اروع مما كنت اتصور
ربنا يسعدك ويكرمك يا ام كنزى
تحياتى

القدر و انا يقول...

ريم
ازيك ياحلى عسولة
سعدت جدا بسماع صوتك والتعرف عليك عبر التليفون
حقيقى انسانة رقيقة وعقل ناضج
ضيفى عليهم (الله اكبر ) صوت احلى من صوت شادية فى زمانها
حبى لك يا قمر

Remas يقول...

الشعب لابد له من حكومه تشكمه

شيما ياقمر المنصورة ومصر كلها

هو فعلا من القلب للقلب انا فرحانة جدا بيكى وبصداقتى معاكى اللى ان شاء الله تستمر دايما

والف سلامة عليكى ياقمر

وان شاء الله هانتقابل باستمرار وانتى فاهمانى بئا
ههههههههههههه

Remas يقول...

mohamed ghalia

يا محمد والله انا اللى كنت امتنى انى اقعد معاك

انت ماشاء الله راجل اى حد يعتز بمعرفته

وان شاء الله في لقاء قادم اشوفك ونتكلم كتير

Remas يقول...

ام بوبة

يا حبيبتى بجد كان نفسي اوى تيجى مع شيما

واشوفك واشوف بوبة العسولة

ان شاء الله يحصل دا قريب

سلامى وبوساتى الكتييييييييير لبوبة ومامتها

Remas يقول...

ENG./ELSAYED,PMP

ربنا يخليك يا باشمهندس يارب

انا للاسف مش عرفت حضرتك غير وانا ماشية وانا متأكده ان الكلام والمناقشة معاك كانت هاتبئا ثرية ومفيدة جدا

معلش تتعوض ان شاء الله

وكان عندك كا حق لما قلت كن جميلا ترى الكون جميلا

Remas يقول...

صاحب عمود النور

محمد ليه بس مش ليك نفس تتكلم عنه

كفاية ان الواحد اف فيه ناس جميلة ومحترمة زيك

انت بجد من الناس اللى فرحت اوى انى اتعرفت عليهم

وكنت منور يا محمد والله

ونورت المدونة عندى

Remas يقول...

MaNoOoSh

يا قلبي انتى اللى عسوله ورقيقة وهادية وبريئة وكل الصفات اللى ممكن تلاقيها في بنوتة حلوة وبنت ناس موجودة فيكى ماشاء الله

وكنت فرحانة اوى اوى بمقابلتك وكلامى معاكى رغم انه كان كلمات قليلة لكن ان شاء الله المرة الجاية نتكلم اكتر

منورانى ياقمر

Remas يقول...

هانى باشا حامد

دايما كدا كلمات قليلة وفيها حكم كبيرة

انا والله مبسوطة جدا بلقاء كل الناس

ومش عرفنا نقعد خالص مع بعض يا استاذنا وانت مشيت بدرى وفجأة

Remas يقول...

م/محمود فوزى

ازيك يا باشمهندس

الله يبارك فيك يارب

وبجد فرحونا وفرحوا مصر كلها واحنا محتاجين نحس بالفرحة فعلا

ربنا يسعدك ويكرمك ويارب دايما منورنى كدا

Remas يقول...

Baskouta

ياتوتة انتى بسكوتة فعلا بكل ما تحمله الكلمة من معانى

رقيقة في مشاعرك وكلامك وزى العسل بجد

انا كمان والله كنت عاوزه اوى نتكلم كتيييير بس العدد والوقت القليل هو اللى مش سمح لى بدا

لكن يكفينى انى اتعرفت عليكى

وميرسي ياقمر على كلامك الحلو

انتى بس عيونك الحلوة بتوف الناس حلوين

منورانى يا احلى بسكوتة

Remas يقول...

همس الاحباب

يا استاذ خالد ربنا يكرمك يارب

انا الاسعد بلقاء حصرتك والله وزى ما توقعت وسمعت من الكل ويمكن اكتر وجدته فيك

الشهامة والرجولة والطيبة ومحاولة لتجميع الكل واضفاء جو من البهجة والسعادة على الجميع

ربنا يكرمك ويبارك لك في همس وشابي ومامتهم يارب

Remas يقول...

القدر وانا

والله يا قمر انا اللى مبسوطة اوى لسماع صوتك واطمئنانى عليكى

وربنا يخليكى على كلامك ومجاملتك الرقيقة

بس حرام كدا شادية هاتزعل هههههههههههههه

بجد انتى من الناس اللى حقيقي اسعد واتشرف بصداقتهم

منورانى اوى اوى اوى

الأرمـوطــي يقول...

انا كنت بحضر لقائات المدونين من 3 سنين تقريبا وكنت ببقى مبسوط فيها اوى بس بعدت الفترة الى فاتت دى كلها وادينى رجعت تانى
تحياتى ليكى

أبو العريف يقول...

ازيك يا ريم

طبعا اكيد كان لقاء جميل

كان نفسي اتعرف عليكم

واحضر لقاء تدويني

بس خيرها ف غيرها

تحياتي

Remas يقول...

الأرمـوطــي

اهلا بيك

ونورت التدوين برجوعك تانى

وان شاء الله اللقاءات القادمة تكون معانا

نورتنى

Remas يقول...

ابو العريف

ازيك يا باشا

انا الحمد لله تمام

والف مبروووك لمصر

باذن الله اما تكون في اجازة هنا نشوفك

وبجد انت من الناس اللى نفسي اشوفها

نورتنى يا باشا

أحمد الصعيدي يقول...

أبقي الله عليكم الود دوما فيما يرضيه

السلام عليكم

(حلـم) يقول...

اتمنى لهذة الابتسامة ان تمضي في زهر العمر املا ناصعا باللقاء


دمتي رائعة

(حلـم) يقول...

جيت اسجل حضور


واقول حلم مر من هنا



وترك صباح الخير

Baskouta يقول...

ريم حبيبتي
الف سلامة عليكي من البرد
وحشاني يا قمر وغايبة عني وعن مدونتي
ولعبنا لعبة حلوة عندي بالحروف والالوان
وافتقدناكي جدا
فينك يا قمراية
يارب تكوني بخير اتدفي كويس واشربي سوايل
سلامتك من كل شر

تحياتي البسكوتية

غير معرف يقول...

الحمد لله انك رجعتى مبسوطة فى النهاية

وشفتى الناس اللى بتحبيهم

يارب دايما مبسوطة وفرحانة

(حلـم) يقول...

كل سنة وانتى طيبة بطيوب الحياة


في عيد الحب


اقول:

ان تحب يعني ان تكون انسانا

ان تكون انسانا يعني ان تعشق كل ما هو جميل وانساني..


ولانني وجدت ان هذا الجمال وهذا العشق وهذا الانسان (ريم)


اقبلت لهنئك بعيد الفرح عيد القلوب النابضة بالثورة ثورةالحب( خبز الحياة)


واقول انتى اللحن الفرعوني الهزيج


في هذا الحب في هذا العيد


كل لحظة وانتي عيدا للحب والفرح


اشكرك زيارتك العطرة وحسن اهتمامك بحلم في عيد الحب

عيد سعيد

انا حلم