الخميس، 19 أغسطس 2010

أبو الريش + إفطار رمضاني







رمضان كريم عليكم كلكم يارب


طبعاً متأخرة كعادتي دائماً


بس من قبل رمضان بكم يوم وانا بردو كعادتي دائماً عندى برد جامد جداااااااااااااااااا


والظريف بقى ان اصدقائي مش بقوا يقولولي سلامتك لما يشوفوني عندي برد


لا خاااااالص


هما بقو يقولولي سلامتك لما يلاقوني مش عندي برد


----------------------




النهاردة انا جايه علشان اقول ان شاء الله


يوم السبت 28 اغسطس


هايكون في تجمع خيري في مستشفى ابو الريش


وبعدها ان شاء الله هايكون في افطار رمضاني


وكل التفاصيل موجودة عند








واللى ربنا يكرمها على مجهوداتها الدائمة في مجال الخير وتعبها للتحضير لليوم دا


هى و






الراجل الشهم الطيب ابو همس وشابي ربنا يخليهم له يارب اللى في اى خير تلاقيه اول حد بيرتب ويتحمس




دي الايميلات اللى ممكن تبعتو عليها اي استفسار
kouskoza7@hotmail.com
kh_cyc2006@hotmail.com
و دي الأرقام اللي ممكن تبعتوا رسالة عليها او تسالوا على اى شىء خاص باليوم ده
داليا قوس قزح
وده هيكون شغال قبل اللقاء باسبوع فقط
0148693432
خالد همس الاحباب
0101345140




وان شاء الله اليوم يكون ناجح من الجانب الخيري المتمثل في المستشفى او جانب اللقاء التدويني المتمثل في الافطار والتجمع الحلو


ويارب اليوم كدا يكون عسول والجو مش حر ومش رطوبة


واتمنى من الجميع انه يحضر ان شاء الله


وكل رمضان وانتم بالف الف خير ياااااارب


ومتجمعين دايما في عمل الخير




هناك 18 تعليقًا:

فاتيما يقول...

صباح الورد
يا للى اغلى م اللولى و تالماس

ربنا يجعله ف ميزان حسناتك يا ريمو

☆ ۩ ☆
كل سنة و انتى طيبة
يا حبيبة قلبى

و انا فرحانة جدااااا
انى هشوفك يومها

و انا اسفة جداااااا
لأنى مقصرة معاكى
حقك عليا

بوسيلى البنات القمرات

بحبك

فاتيما يقول...

يوووه كنت هنسى

الف سلامة عليكى م البرد

انا كمان على رأى يوسف
عندى اف ونزا

الف سلامة عليكى يا حبيبتى

خواطر شابة يقول...

بداية رمضان كريم تقبله الله منا ومنكم
تانيا سلامتك من البرد
ثالثا متجمعين في الخير دائما ان شاء الله
دمت بكل ود ومحبة

Remas يقول...

فاتيما

صباح الاوركيد والورد

ربنا يجازيكو يا فاتيما كل الخير انتى وداليا وخالد وكل اللى متعودين يسارعو الى عمل الخير في كل مرة

كل سنة وانتى بالف الف خير يارب

وانا مبسوووطة وفرحانة انى هاشوفك اوى اوى

ومش تتأسفي خالص على اى حاجة
انا عارفه الظروف رغم انك فعلا بتوحشينى جدا وبكون عاوزه اتطمن عليكي بس الله يكون في عونك انا عارفه انك اكيد مشغولة

بنوتاتى وانا بنبوسك كتييييييييييييير كتيييييييير
وبنحبك اكتر

Remas يقول...

خواطر شابة
كل سنة وانتى طيبة يا خواطر

ورمضان كريم عليكى يارب وعلى كل اهل المغرب الحلوين

بجد بفرح اوى لما اشوف تعليقك هنا

ووحشااااااانى جداااااااااا جداااااااا


الله يسلمك من كل شر يارب وربنا يخليكى ليا ياقمر

شمس النهار يقول...

كل سنه وانتي طيبه

رمضان كريم

وان شاء الله تخفي

سلامي

همسات وبحــ الحياه ــر يقول...

ربنا يجازيكو كل خير
هحاول جاهده ان شاء الله اننا نحضر ونتجمع :)

قوس قزح يقول...

جزاكى الله خير يا ريم على البوست ده
ربنا يجعله فى ميزان حسناتك
ان شاء الله يكون اليوم جميل بوجودك معنا لاول مرة


رمضان كريم

Remas يقول...

Sharm
رمضان كريم عليك يارب

كل سنة وانت بالف خير

Remas يقول...

شمس النهار

كل سنة وانتى طيوبة يا احلى شموسة
وحشانى جدااااااااااااا

ربنا يكرمك يارب
ميرسي
انا فعلا الحمد لله دلوقتى احس كتيييير

ميرسي يا قلبي اوى

Remas يقول...

دموع القمر

ربنا يكرمك يارب

ويكرم اصحاب الدعوة داليا قوس قزح والاستاذ خالد همس الاحباب هما اللى بيتعبو بجد

وياريت تيجى ونشوفك
تنورينا والله
كل سنة وانتِ بالف خير يارب

Remas يقول...

قوس قزح

ربنا يكرمك انتى يادودو على مجهودك العظيم دايما
ويجعلك دايما سباقة للخير ودالة عليه

واليوم هايكون باذن الله جميل بوجودك ياقمر
وبكل الناس الحلوين

رمضان كريم عليكى وعلى كل اسرتك الجميلة

мαησηα يقول...

مامتى كل سنة وانتى طيبة

يا حبيبتى وبخير

وف احسن حال

مبسوطة انى باذن الله هاشوفك هناك

وهيبقى يوم حلو جدااااا بالناس

الغالية اللى هتنوره يارب

اللهم امييييييييين

سندباد يقول...

ربنا يجعله في ميزان حسناتكم انشالله
رمضان كريم
تحياتي الخالصة
والف سلامة

momken يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
اقصوصه يقول...

رمضان كريم

خواطر شابة يقول...

عزيزتي انتظر زيارتك لمدونة الليالي فسنتمم ان شاء الله قصة قلب كامل ومشاركتك تهمنا
دمت بكل الود

Tamer Moghazy يقول...

يا ريم يا ريم يا ريييييييم..
انت فين بقى كل ده..؟؟
اظهر وبان يا ريمووووو :)