الخميس، 3 يونيو 2010

بوبو ( ام عمر )




في البداية كدا

انا وحشة جدااااااااااا

ومكسوفة اوى اوى من نفسي

لانى مش كنت اعرف ان النهاردة عيد ميلاد بوبو ولسا عارفه حالا
وكان لازم البوست دا اعمله امبارح

كل سنة وانتى طيبة يا بوبو

ويارب دايما فرحانة بعمر وباباه

وربنا يخليكو لبعض



بوبو الانسانة الجميلة

اللى عملت لى احلى مفاجأة لما لقيتها اول حد فعلا افتكر عيد ميلادى

كانت احلى مفاجأة بجد ليا

لانى مش كنت متوقعه انها ممكن تكون فاكرة

وحسيت بجد ان عندى حق لما حسيتها قريبة جدا جدا مع اننا مش اتكلمنا كتير الا مؤخرا يوم البؤجة


موقف بوبو دا واهتمامها بعيد ميلادى فرحنى جدا فوق ما اى حد يتصور

لانى زى ما قلت الحاجات دى بتفرق معايا اوى

وانا النهاردة بقولها انا مبسوطة انى عرفتك اوى

وكل سنة وانتى طيبة يا بوبو

ويارب سنة سعيدة عليكى يا حبيبتى
بحبك جدا جدا



هناك 23 تعليقًا:

موناليزا يقول...

كل سنة وانتوا الاتنين اصحاب واحباب

بوبو يقول...

احم احم.. انا داخلة وانا مكسوفة ووشي احمر من كتر الكسوف.. اسمحيلي امنعك تماما تقولي على نفسك وحشة.. الكلمة دي مش واردة ف قاموس كلامك عن نفسك خااااااااااالص.. لما انتي تكوني وحشة مين اللي يكون حلو بس؟
وبعدين انا افتكرت عيد ميلادك عشان انا بحبك بجد.. ودا بيتهيالي شيء عادي ومعتاد بالنسبة لك ان اللي يعرفك يحبك لكن اللي غير معتاد بالنسبة لي اني اقابل واعرف ناس حلوين كدة زيك وبالتالي كان لازم ولابد وحتما احبك واعمل حاجة صغنونة تقول اني بحبك
كلامك عني مش عارفة ارد عليه من كتر رقته وذوقه ومجاملته بس بجد يعلم الله اني بحبك محبة كبيرة خالصة لوجهه الكريم واني سعيدة بمعرفتك وثقتك فيا اللي خلتك تبعتيلي ايميل النهاردة.. لسه شيفاه دلوقت حالا والله.. تسلميلي

القدر و انا يقول...

ريم
ازيك يا حبيبتى
كل سنة وانت وبوبو طيبين وسعداء
ويارب دايما تدوم المعزة بين الاصحاب

صوت من مصر يقول...

انا عاوز جاتوه

أحــوال الهـوي يقول...

كل و انتم طيبين

تحياتي

Remas يقول...

موناليزا

يارب يا موناليزا تفضل المحبة والصداقة دى دايما

ميرسي يا حبيتى
منورااااانى

Remas يقول...

بوبو

يا بو بوووووو

انا وحشة فعلا لانى مش عرفت قبلها بوقت كافي

ولما افتكرتى عيد ميلادى مش كان شئ عادى خالص خالص
مش عادى يا بوبو انك تحسي باهتمام ومحبة من القلب خالص لوده الله الكريم زى ما قلتى

مش عادى انى احس انك فرحانة لما تشوفينى زى ما بكون انا فرحانه بالظبط
وانا اللى سعيدة وفرحانة بصداقتك ومعرفتك ومش عادى انى الاقي حد عسول وصادق زيك
وبموت فيكى وفي عمر

كل سنة وانتى طيبة ياقمر
وربنا يجعل ايامك كلها سعادة انتى والاستاذ وليد وعمر واخواته يااارب

Remas يقول...

القدر و انا

ازيك يا قمر
انتى وحشاااااااانى جدا جدا

وبجد نفسي اشوفك بئا

بفرح اوى لما اشوف كومنت منك

ويارب بجد تدوم المحبة بينا كلنا

منورانى ياقمر ووحشانى

Remas يقول...

صوت من مصر

كيمو

جاتوة وتورتة وعصير

انت تأمر ياكيمو

منور والله

Remas يقول...

أحــوال الهـوي

وحضرتك طيب يا دكتور وبخير وسعادة دايما يارب

منورنى اوى يادكتور

أبو العريف يقول...

كل سنه وبوبو طيبه

وربنا ميحرمكوش من بعض

وتفضلوا احباب ع طول

momken يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Remas يقول...

ابو العريف

كل سنة وانت طيب يارب

ميرسي لدعوتك الحلوة

ربنا يديم الحب والصداقة يارب

Remas يقول...

momken

وانت طيب يارب وبصحة وسعادة

ههههههههههههه


طيب والله سيدة الحفلات دى ضحكتنى اوى

بس اعمل ايه يا ممكن بجد بحبهم ومش ينفع مش اقول انى فرحانة بوجودهم في حياتى وصداقتهم

بجد بتنورنى

كيكى عوووووو يقول...

بيب بيبببببببببب
هااااااابى برث دااااااى
يلا نطفى الشمع
هووووووووووووووووف
عووو

حاجات جوايا يقول...

الله عليكى يا ريم
بحب انا اوى اللفتات الجميلة دى
كل سنة وانتى وبوبو طيبين وبكل الخير والهنا يارب

العلم نور يقول...

كل سنة والحلوين بخير دايما.

(حملة الجسد الواحد)

أرجوا من المدونين الموقرين أن يضعوا شعار الحملة في الشريط الجانبي لمدوناتهم تضامنا مع أمة محمد !!

صورة الشعار .. في مدونتي كركر .. ويكتبون فوقها ..

(حملة الجـسد الواحـد)

رابط المدونة

http://krkr111.blogspot.com

جعله الله في ميزان حسانتكم .. آمين

فاتيما يقول...

نظراً لأن المدونة بتاعتى بترخم
و البوستات الجديدة مبتطلعش ف الريدر
فلو سمحت تقرى البوست دا
و شكرااااا من قلبى ليك
http://nonoymm.blogspot.com/2010/06/blog-post_16.html

غير معرف يقول...

ثقافة الهزيمة .. حلوة يا بلدى

فى كتاب داخل مصر"Inside Egypt": أرض الفراعنة على شفا الثورة الذى صدر عام 2008 يقول كاتبه الصحفي الأنجليزي جون برادلي عن مستقبل مصر أنه على رغم من بعض النجاحات الاقتصادية ألا أن توزيعها تم على من أرتبطوا بالنظام فقط دون أن يصل ذلك لباقي الشعب مما أدى"زيادة الحنق" بين المصريين. ويشير الكاتب إلى رؤيته في زياراته المتكررة لمصر كيف مثلا أن عدة ملايين من الثروة المصرية تنفق لأنشاء المصارف وتقديم المياه للقرى السياحية والفنادق الفاخرة التي يستخدمها السياح الأجانب والأغنياء المصريون فقط "في حين يموت الألاف المصريين كل عام نتيجة تلوث المياه التي تصل لهم"...

باقى المقال ضمن مقالات ثقافة الهزيمة بالرابط التالى www.ouregypt.us

و لايفوتك زيارة صفحة من الشرق و الغرب فى نفس الرابط و به الكثير من المقالات الجيدة.

mrmr يقول...

ربنا يديم المحبه
وكل لحظه وانتوا بخير وطيبين واصحاب واحباب

بنت وولد يقول...

كل سنه و انتى و هيا طيبين و حلوين و منورين حياتنا

دمتى بود

غير معرف يقول...

كل سنه وانتى وهى بخير
ربنا يديم بينكم المعروف
تحياتى

حابس نمله و بعذبها يقول...

كل سنه وانتم طيبين وأصحاب وأحباب