الاثنين، 16 مايو 2011

شـــــــــــكراً لكـــــــم


امبارح كان عيد ميلادي ال 18 طبعا كالعادة من 15 سنة

السنة دي عيد ميلادي كان مختلف كتير رغم اني كنت في حالة نفسية سيئة جدا بسبب وفاة والد بسكوته الغالية اللى فاجاءنا منذ ايام قليلات

الا ان اصدقائي ربنا يخليهم ليا يااااارب
احتفلوا بيا جدا جدااااااا وشفت منهم حب في الله لم أره من قبل
علشان كدا كان لازم اعمل البوست دا واقولهم اد ايه انا شاكرة ليهم وفرحانة بوجودهم في حياتي

وحبيت تشوفوا معايا الصور التصميمات اللى تعبوا وعملوها علشاني


اول صورة من البنوتة الجميلة اوي صاحبة القلم الجميل

الشوكة الناعمة مدونة الشوكة الناعمة

ورغم صداقتنا القريبة الى انى بحبها جداااااااا وكأني اعرفها من زمان اوي

تسلمى لي يااااارب يا احلى شوكة ناعمة في الدنيا
اول مرة احب الشوك


تاني تصميم كان من اخويا العزيز
مصطفى سيف مدونة طير الرماد
القصاص الماهر
ميرسي كتييييير مصطفى


التالت بقى من
محمد متولي
صاحب بوكيه الورد
ميرسي اوي محمد نعم الاخ والله



والمفاجأة الاخيرة
كانت من
دودو عاشقة الرومانسية
حبيبة قلبي اللى سهرت طول الليل وراحت شغلها وهى مش نامت علشان تخلص الفيديو الجمييييييل دا

اللى فعلا حسيت انها عملته من قلبها
تسلمى لي يا دودو ياقمراااااااااااية ربنا مش يحرمنى منك ابداااااااا ابداااااااااااا

بجد عمرى ما هانسى المفاجأة الحلوة دي



طبعا مش هانسى كل اللى تعبوا وفعدوا بردو طول الليل يحتفلوا بيا وانا كعادتي اتأخرت عليهم
وفضلوا يحتفلوا على الفيس وانا رحت لهم اخر شوية والناس خلاص كانت نامت تقريبا
طول عمرى غلسة انا عارفه
ميرسي لكل
جروووب كلمات
واصحاب بيت المدونين
مــــــــــــارو قلب القطة
ايــــــــــــــمي الحب الجميل
منى هيكــــــل
سما الشيخ
وكل البنوتات
ميرسي لكل اخواتي البنوتات ولاخواني الرجال اللى كتبوا لى على وول الفيس


وميرسي اوووووووووي اوووووووي

لجوجو

الجواز وسنينه

كلكم كلكم خليتوا عيد ميلادي احلى بجد

وحسستوني انى فعلا اليوم دا نسيت كل حاجة وفكرت بس في ذوقكم
شكـــــــــــــراً لكم





هناك 19 تعليقًا:

عاشقه الرومانسيه يقول...

كل سنه وانتى طيبه يابسكوته
ياارق من الملاك
الفيديو ده قليل قوى عليكى
لو اقدر هاجيب اغلى هديه واجى لحد بيتك
بحبببببببك

الجواز و سنينه يقول...

كل سنه و انتى احلى ريما
و يارب دايما فى كل صحه و سعاده
و يارب عقبال عيد ميلادك ال 18
اللى هاييجى بعد 100 سنه
لانك برضوا هاتفضلى ساعتها 18 سنه
بقلبك الجميل الطفولى العسول
كل سنه و انتى اغلى صديقاتى على الاطلاق و احلى حاجه حصلت ليه فى التدوين

الشوكة الناعمة يقول...

كل سنه وانتى طيبه ياريم
عقبال مليون سنه بس بشرط تفضلى بنت ال 18 هههههههههه
كل سنه وانتى بخير يارب

Remas يقول...

عاشقه الرومانسيه

وانتى طيوبة يا عيونى يااااااارب
بجد شكرا قليلة عليكى اوووووي اوووووي
ربنا مش يحرمنى من ذوقك يارب ياقمر
انتى فعلا حد عسول اوي يا دودو
وهديتك اغلى هدية وصلتنى
وانا كمان بموووووووت فيكى

مصطفى سيف الدين يقول...

كل سنة وانتي طيبة يا ريم وعقبال 100 سنة
الحمد لله ان هديتي وتصميمي عجبك ولو انك تستحقي احسن منه بكتير بس ما باليد حيلة بقى :)
كل سنة وانتي ذوق
كل سنة وانتي مبدعة
كل سنة ومدونتك فيها مليون بوست
كل سنة وانتي طيبة وبخير
ربنا يباركلك في اسرتك ويخليكو لبعض
تحياتي

Remas يقول...

الجواز و سنينه
وانتى عسولة وطيوبة ياقمر يارب
ويارب دايما اصحاب واخوات دايما يا قلبي

طبعا انتى عارفة انى دايما دايما 18 مش بزيد ولا بقل هو الحمد لله اوى كدا
ربنا يخليكى ليا يا احلى جوجو في الدنيا
انتى بس علشان بتحبيني شايفانى كدا يا جوجو
وانتى فعلا احلى اخت واحلى صديقة وكفاية بنوتاتك اللى هما اصلا انتى سرقتيهم منى واكتشفت انا انهم بنوتاتى والكلام يشهد ههههههههههه
تسلمى لى يا احلى جوجو يااااااااارب

Remas يقول...

الشوكه الناعمه
وانتى طيبة وبخير وسعادة دايما ياااااارب

فرحانة انا بوجودك جدا جدا

ومش تقلقي خالص انا باقية على سن 18 لا احيد عنه ابداااا ههههههههه

ربنا يخليكى ليا وتسلمى لي يارب

ومنورانى كتير كتير كتييييييير

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

كل سنة والقمراية جميلة وسعيدة
كل سنة وهي طيبة

لولا

Remas يقول...

مصطفى سيف
كل سنة وانت بالف الف خير يا مصطفى
ربنا يبارك لك يارب ويكرمك

انا اللى بجد ميرسي اوي على ذوقهم واهتمامكم
والصورة فعلا جميييلة جدا وعسولة وهدية حلوة من اخ عزيز
وميرسي اوى على دعواتك وبالذات دعوة المليون بوست دي
نفسي فعلا اعرف ارجع اكتب في المدونة زى زمان

ربنا يخليك ويبارك فيك وربنا يديم المعروف والاخوة بينا جميعا باذن الله تعالى
منورنى مصطفى

Remas يقول...

لـــولا وزهـــراء

وانتى طيوووبة يا حبيبة قلبي يااااااارب

ربنا يخليكى وميرسي كتير كتير كتيييير على ذوقك يا قمر

نورتينى يا احلى لولا في الدنيا

momken يقول...

تستحقين كل الخير
يا صاحبه ذاك القلب الابيض


كل عام وانت بخير


تحياتى

Remas يقول...

momken

وانت بألف ألف خير
ربنا يكرمك يارب
لو على القلوب فانت تحمل قلبا من انقى القلوب واكثرها تسامحا
ربنا يكتب لك كل الخير دايما باذن الله

منورني جداااااا

Ramy يقول...

كل سنة و أنت طيبة

و دايماً فرحانة و مبسوطة (:

ستيتة يقول...

كده يا فيس بوك
تاخد مني شرف الحب كله؟
ماشي يا بني آدمين
كل سنة وانتي طيبة ياريم
كل سنة وانتي ريم
علشان اساسا انتي الطيبة كلها
بحبك جدا
من غير تصميمات بقى علشان انا فضيحة الكترونية تمشي على قدمين
ربنا يفرحك بجوزك وبناتك وفي كل حياتك
وها أكلمك ع التليفون بقى بس أخلص الماث والدراسات وأجلي صوتي بعد الصوات:)))))

Remas يقول...

Ramy

وانت طيب يا رامي يااااااارب ودايما في خير وسعادة

ميرسي كتير اوي ليك

ونورتنى ونورت مدونتى المتواضعة

Remas يقول...

ستيتة حسب الله الحمش

اهلا اهلا اهلا اهلا بحبيبة قلبي وعيونى وروحي

يا عمرى انا كفاية عليا بس كلامك الحلو دا تسلمى لي يارب يا احلى من عرفت

انا اللى مقصرة والله معاكى جدا جدااااا

والقلب الحلو العسول هو قلبك يا احلى الناس

ربنا يخليكى ليا يارب ومش يحرمنى من كلامك الحلو وذوقك واهتمامك اللى بتحيطنى بيه من اول ما تواجدت في التدوين
وهاتنظر منك فون بفارغ الصبر وبراحتك خالص انا عارفه اللى انتى فيه كان الله في عونك والله ودا اللى بيخلينى مش اتصل باستمرار لانى عارفه اد ايه انتى مشغولة ووقتك مضغوظ
والف الف سلامة على صوت الجميل

بجد بفرح اوى بيكى وبأي كلمة منك في اى مكان

بحبــــــــــك جدا ياروح التدوين الحلوة

سندباد يقول...

كل سنة وانتي طيبة ياريم اتمني ليكي سنة جديدة كلها خير وتحققي كل اللي تتمنيه
تحياتي

richardCatheart يقول...

هناك دائما اشخاص تربطنا بهم علاقه خاصه جدا ترقى لدرجه الحميميه ولا يشترط للعلاقه دى كثره الحديث ومعثول الكلام فهو خيط ربانى يوصله الله بين اطراف القلوب حتى تظل موصوله بعضها البعض

تحيه خاصه جدااااااااااااااااااااااااااا
لاجمل اخت فعلا اكرمنى الله بها وعقبال مليون سنه وانت زى ما انت يا احى بسكوته
امممممممممممممممممممممممممموا

mrmr يقول...

اخس عليا
كده انا بقه اللى جيت متاخره قوووى يا ريم على العموم ملحوقه احنا لسه فى خلال شهر مايو
كل سنه وانت اجمل واحلى ريم وعقبال ما نحتفل باليوبيل الماسى