الاثنين، 14 مارس 2011

عودة وشكر


بســـم الله الرحـــمـــن الرحــيــــــم


وحشتووووووونى كلكم كلكم

لي مدة ليست بالقصيرة بعيدة عن المدونات

وان شاء الله قررت العودة ومحاربة الكسل

مش عارفة اشكر ازاى كل من سأل عني


وكل من حثني على العودة الى المدونة


ميرسي لكم كلكم


وفعلا للمدونات رونق وجاذبية ترجعنا إليها مهما طالت فترة البعد


وانا بعتذر لكل من قصرت في متابعتهم الفترة الماضية


وان شاء الله هارجع اتابع كل مدوناتكم واستمتع واستفيد بما تكتبون

------

هناك شكر آخر للصديق صاحب الرسالة التي وصلتني على ايميل المدونة منذ يومين

اشكرك جدا جدا على اهتمامك وأخلاقك الكريمة

واعتذر بشدة لاني حذفت رسالتك خطأً حتى قبل أن أصل إلى نهايتها

فعذراً على عدم ردي .. وسأكون شاكرة لو أعدت إرسال رسالتك مرة اخرى

هناك 22 تعليقًا:

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

وانا اقول الريدر منور ليه
حمد الله على السلامه يا ريمووووو
و ربنا يتوب علينا من ادمان الفيس لوك
هههههههههههههههههه

منتظره بقى موضوعاتك الجميله واللى كانت بتعجبنى من قبل حتى ما نعرف بعض

мαησηα يقول...

مامتى ... حبيبتى

ولكم بااااااااااااااك

انا كمان رجعت الحمد لله

هيييييه بلوجر هينور بيكى يا مامتى

ثـــوره الــغضب يقول...

مبروك لعودتك حوده حميده مجيده

نورتى مدونتك ونورتى قلمك واسعتى قرائك

ثـــوره الــغضب يقول...

حمدله على السلامه

يارب ديما معانا نورتى مدونتك

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

حمداً لله على السلاامة وعودة جميلة

لولا

شمس النهار يقول...

حمد الله علي السلامة ياريم

المدونات هنا بيتنا

وعشرتنا

ENG./ELSAYED,PMP يقول...

مدام ريم ... ازى حضرتك ... على فكرة برضوا انا كنت قفلت المحل ورجعت فتحت تانى من حوالى شهر بس ... بس كنت متابع من بعيد لبعيد ... حمد لله ع السلامة ، ونورتى المدونات

Remas يقول...

صيدلانيه طالعه نازله

علااااااااااااا
دا نورك يا لولا والله
تسلمى لي يارب
ويارب فعلا نتعالج من الفيس اللى خدنا خالص دا
هههههههههههههههه
بس تفتكرى نقدر ؟؟
انا مستعدة اتعالج بس من غير حقن يا علا انتى عارفة انى بخاف
ههههههههههه

وتسلمى لى يارب يا رافعة معنوياتي

Remas يقول...

мαησηα
حبيبة مامى الحلوة
انا اللى مبسووووووطة جدا انك رجعتي يا قلبي
نورتي كل المدونات يا عيونى

ربنا يخليكى ليا ياااااارب يا احلى بنوتة

Remas يقول...

ثـــوره الــغضب
ربنا يكرمك يارب
ميرسي اوى اوى
المدونات منورة بيكم وانا اللى سعيدة بتواجدى وسطكم
شكراااااا جداااااا

Remas يقول...

ثـــوره الــغضب

ميرسي تانى وتالت ورابع وخامس

بجد مش عارفه اشكر مدونتكم ازاى

المدونة الاكثر من رائعة واللى كلنا سعداء بيها

انتوا اللى منورين المدونات حقيقي

Remas يقول...

الى صاحب التعليق الذى لم انشره

انا لم انشر التعليق بناء على طلبك
رغم انه تعليق في قمة الرقة والاخلاق واللغة العالية الرفيعة

شكرا لك جدااااااااا على ترحيبك بعودتي
اسعدتنى بكلماتك واكيد يشرفني تواجدي وسطكم دائما طالما التدوين فيه من هم في مثلك اخلاقك ورقيك

تعليقك كان له اثرا ايجايبا في نفسي

اشكرك كثيرا

Remas يقول...

لـــولا وزهـــراء

الله يسلمك يا لولا ياقمر

تسلمى لي يارب

منوراني كتيييييير

Remas يقول...

شمس النهار

يا أحلى شمووووسة في سماء المدونات وفي سماء عالمنا كله

تسلم لي يا قلبي

اكيتظل المدونات بيتنا الهادئ الجميل وعشرة حلوة لا تنسى ولا نقدر على البعد عنها

منوراااااااانى

Remas يقول...

ENG./ELSAYED,PMP

يااااه
ازيك يا باشمهندس
اخبارك حضرتك ايه ؟؟
حضرتك اللى نورت المدونات بجد

واهلا بعودتك وعوداً احمد

ميرسي اوى اوى لحضرتك

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

حمد الله على سلالالالالالالالالالالامتك
يا اجمل ريم بالدنيا كلهاااااااااااااااا


بجد مبسوطه اوى لما لقيت اسمك موجود بالريدر

يارب منورة على طول حبيبتى

فاكرنى
ايناس
ملاك يعيش بكوكب اخر

وبدعوكى للاحتفال بمدونتى وعيد ميلادها التالت وكمان عيد ميلادى


وحمدالله على سلالالالالالالالالالالالالامتك

(حلـم) يقول...

ازيك يا ست ريم


وازى البنوتة القمر



عساكم بخير ابدااااااااا


مودتي وعميق تقديري

انا حلم



اشكرك ع السؤال

عبق الورد
ح
ل
مممممممممممممم

Single Mummy يقول...

حبيبتى ريم
اولا حمداللة ع السلاسة وحشتيننننننننننننا موت
تانيا مكنتش عارفة اعلق عندك خالص من اول ما كتبتى البوست النهاردة بس ربنا فتحها عليا والنت اشتغل
نورتينا

كلمات من نور يقول...

ريمو

المدونات كلها سطعت ونورت بدخولك مدونتك تاني يا قمر

ابراهيم رزق يقول...

حمد الله على السلامة

عودة حميدة بأذن الله

خالص تحياتى

شفـقــة و إحســــان يقول...

وحشتينى يا ريمتى اوى

elsha3er يقول...

ندعوكم للمشاركة معنا فى جروب للمدونين على الفيس
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_150308615029590#!/home.php?sk=group_150308615029590&ap=1