الثلاثاء، 1 ديسمبر 2009

ميرسي اوى لكم كلكم يا أجمل ناس




بجد مش عارفة اقولكم ايه


انتم فعلا اجمل ناس وانا سعيدة بيكم اوى وسعيدة ان ليا كل الاصدقاء العسولين دول


ميرسي اوى لتفاعلكم معايا في البوست اللى فات


واللى حسيت ان دمى فيه كان تقيل جدا وشلته خالص


لانى فكرت ولئيتنى كنت غلطانة


لما فكرت اقفل المدونة اللى كانت سبب بعد الله انى اعرفكم واتشرف بصداقتكم


والظاهر ان انا وجوزى اتحسدنا في البوست اللى فات وشوية كدا اختلفنا


ههههههههههههههههههههه


بس الحمد لله كل حاجة رجعت تمام ويارب دايما كدا



ومعلش بئا هارجع تانى للمدونة واصدعكم بكلامي اللى مش له اى لازمة



ميرسي اوى اوى لكم وميرسي لخوفكم وقلقكم عليا وربنا يخليكم ليا




انا ان شاء الله هاغير اللينك بتاع المدونة بعد يومين


لحد ما كلكم تغيروه عندكم واوعو تنسو تغيروه



وهايكون ان شاء الله








هناك 52 تعليقًا:

غير معرف يقول...

اية الصداع دة

هبطل

مش هبطل

حماتي حسودية

انتوا اللي حسودية

رسايك بلا بريد مش اسم نهائي

لا اسم نهائي


شكلي كدا هوديكي القسم

قسم النبي حارسك وصاينك

انتي و اللفندي بتاعك

Remas يقول...

هانى باشا

كدا بردو

تقولى مش تقفليها ولما اسمع الكلام تقول صدعيتنا

وهو بئا اسم نهائي خلاص مش هاغيره

هو انت مش عاجبك حاجة ابدا

ويلا بينا على القسم ونشوف حل هناك

ايه الرجالة اللى مش عاجبها حاجة دى ؟

Cute Kitty **sookra يقول...

ريم
العسوله صاحبه ال 18 سنه وبس
بحب ادخل هنا بلاقيكى متفائله موش عارفه ليه
بس الظاهر ان انا اللى حسدتك انتى وجوزك
بس ولايهمك ادى ياستى حته من اترى اهه احرقيها وادعكى الرماد بشويه زيت ورشى بيها البيت
هههههههههههههههه
وحشتينى

adel يقول...

ايون كده بلا قفل بلا فتح

يابنتي حتي لو مدونتيش خالص سيبها

في ناس بتحب تيجي تقرأ المدونات المهجورة دي و تشيل الونكبوت من علي بوستاتها

Remas يقول...

sookra

يا قمر والله انا بتفاءل بوجود الناس العسوله اللى زيك

اللى بتقولى 18 سنة وتفرحنى دى

هههههههههههههههههههه

وبعدين انتى تحسدى براحتك خااااااااااااالص انا موافقة جدا

Remas يقول...

adel

ميرسي اوى لذوقك واهتمامك يا عادل

وانت صح انا فعلا كنت غلطانة لما فكرت اقفلها

واصلا بعد اللى شفته منكم ومن اهتمامكم اللى من القلب مش ممكن افكر كدا تانى

فاتيما يقول...

كدا تمام
ريحتينا يا ستى
ربنا يريح قلبك

'' حطام (ك) بقايا '' يقول...

اهلا بيكي مرة ثانية يا قمر
و اوعي تفكري في يوم تبعدي عن العالم ده
لانه بجد عالم لا يعوض

Remas يقول...

فاتيما

ياقمر ميرسي اوى ليكى

وربنا يريح قلبك يارب ويفرحه دايما

وربنا يخليكى ليا

بجد مش عارفه اقولك ايه

بس مش غريبة ابدا عليكى

Remas يقول...

'' حطام (ك) بقايا ''

ياقمر اهلا بيكى انتى في مدونتى

منورانى

وعندك حق تماما حرام ابعد عن العالم دا لانه لا يعوض بناسه العسولين

حنعيش يعنى حنعيش يقول...

قشطة ياباشا ايوة كدة ...حنعيش يعنى حنعيش

Tamer Moghazy يقول...

حمدالله على سلامتك ورجوعك (ليك)
كل سنة وانت واللي بيحبوكي بكل الخير والسعادة والحب.

غير معرف يقول...

الحمد لله

ebn roshd 777 يقول...

انا قرات البوست اللي قبله ومش شايف اي حاجه مش عاديه
هو انتي متعرفيش ان مفيش حياه ابدا بلا مشاكل
واننا بنحب الحياه لدرجه الهوس بلا اي اسباب منطقيه
روقي كده وخليكي جنب اخواتك
عيد سعيد عليكي وعلي اسرتك وعلينا احنا كمان بالمره

Somaya Kamal El Din يقول...

ايه الحلاوة دى

كويس انك غيرتى رايك

اانا بقى لسة بشاور عقلى

John يقول...

Very unique blog.
Fantastic pictures. Wow...

I like your blog.

Please visit:
http://holidayinparadise.blogspot.com

Keep blogging.
Have a great time.

Remas يقول...

حنعيش يعنى حنعيش

ازيك يادكتور اسلام

عندك حق لازم نعيش

منورنى يا دكتور

Remas يقول...

Timo..

الله يسلمك يا تيمو يارب

كل سنة وانت طيب انت واسرتك وكل اللى بتحبهم

ياترى ديسمبر عامل معاك ايه ؟

Remas يقول...

bibo

ميرسي اوى يا بيبو

منورنى

Remas يقول...

ebn roshd 777

كلامك كله صح مش في حياة بلا مشاكل والحمد لله مش عندى مشاكل كبيرة بس تقول ايه بئا في العقل الصغير

كل سنة وانت بألف خير يارب

وعيد سعيد وايام سعيدة عليك دايما

ويارب دايما منورنى كدا

Remas يقول...

Somaya Kamal El Din

ميرسي ياقمر على اهتمامك

بس ليه بتشاورى عقلك

لا خلي المدونة زى ما هى انا لما فكرت كويس لئيت انها زى جزء مننا عاش معانا مواقف كتير

خليكى معانا ومش تفكرى خالص في كدا

Remas يقول...

John

thank you for visiting my blog and
leaving a comment

your blog also very nice.....have a nice day

صبرني يارب يقول...

اقوم اضربها البت الى بتخضني دي


وبعدين مش انا قايلالك دايما تفكريه بالجمايل بتاعتي
هههههههههههههههههههه

على الله تعملي كده تاااااااااني

غير معرف يقول...

ريم الحبيبة
واحنا نقدر على بعدك ياجميل
ربنا يجعلنا جميعا لبعض رحمة
ويحفظك انتى وزوجك من اى سوء
ويبعد عنكم كل العيون الوحشة
تحياتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

الاول لازم اصقف لك جاااامد
واقولك برافو ياريم انك سمعتى الكلام واجيب لك شيكولاتايه كمان

ثانيا بقى ياستى الناس اللى مش هتعرف اللينك الجديد هتلاقى مدونتك مش على الخريطه
وهتتوه
تعمل اييييييييييييييييه؟
مشكله فعلا

عموما انا هاعمل تنويه عندى
(:
بحبك ياقمر يامطيع انت

ahmed_k يقول...

دمك كان تقيل ده أيه ؟؟
بالعكس هو حب الزوج وإظهار تلك المشاعر قمة الرومانسيه وقمة الدم الرايق مش التقيل
والحمد لله أنك تراجعتي عن قرار غلق المدونه لأني كنت حزعل جدا
ومكنتيش حتعرفي تخلي زعلي يروح إلا لما تفتحيها تاني هههههه
ربنا يبارك فيكي وفي أسرتك ويبعد عنكم عيون الحسد دوما ومتقلقيش الخناقات الأسريه مش حسد
دي ملح الحياه كما يقال ولولاها لما أصبح للحياة الزوجيه طعم

دمتي برعاية الله

أحمد عاطف يقول...

لا لا انا منبعج ومنبلج ومشمئنط

ازاي تغيري العنوان من غير ما تقولي

وفين مدونتي مش موجوده عاليمين ليه :D

لا لا انا منبعج زي ما قولتلك

الف مبروك العنوان الجديد

والف مبروك الشكل الجديد

وربنا يخلي حياتك مليانه بكل سعد جديد يارب

غير معرف يقول...

ايوة كدا يا قمر

خليكي منورة التدوين ومنورانا علطوول

ومبرووك المدونة والاستايل الجديد تم اضافة اللينك الجديد ^ـ*

واهلا بعودتك

بالحضضضضضضضضضن

اموووووووووووووواه

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

انا جيييييييييت:)
حلو اوى النيولوك ده عجبنى جدااااااااا بجد, :)
خلاص غيرنا وظبطنا الامور:)

ايه تعليق سنيور هانى ده ههههههههههههه
وكله كوم وكلمة اللفندى دى كوم تانى ههههههههههه فكرتنى بمارى منيب مش عارفه ليه:))

mahasen saber يقول...

لا حول ولاا قوة الا بالله هو انا مش كلمتك فى العيد وكنتى تمام
انا للاسف مقرتش البوست اللى فات الليى بتقولى مسحتيه ومعرفش ليه هتروحى لمكان تانى
بس وراكى يا ريمو مكان ما تروحى

ويا رب دايما ربنا يصلحلك حالك وحال جوزك واولادك ويباركلك في كل احبابك

Tamer Moghazy يقول...

آآآ...
قصدي...
اصل...
يعني..
كنت..بقول..
بالنسبة لموضوع نوفمبر...بجد تقدري..؟؟

(المرة دي مش وش مكسوف...بس رٍجل بتلف بحركات دائرية في الارض)

اللى موش عارف يتغير يقول...

كل سنة وانت طيبة
.

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ربنا يسعدك يارب

بحبك اووووووووووووووووووووى

donya يقول...

مساء الخير
كله خير ان شاء الله
وحمد الله علي السلامه

تحياتي

خواطر شابة يقول...

كده صح عود حميد اتمناه لك
تحياتي

أحــوال الهـوي يقول...

انا كنت غايب
بس حمد الله ع السلامة

تحياتي

حلم بيعافر يقول...

يعنى هتصدعينا وتغيرى العنوان وتدوخينا كمان؟لالالالالالا
طيب ابقى ادينا كلكس لما تنقلى ع اللينك الجديد

micheal يقول...

حمد الله ع السلامة وبإذن الله أتابعك ع اللينك الجديد
تحياتي

P A S H A يقول...

مع إني مش فاهم أي حاجة في أي حاجة بس من التعليقات قدرت أفهم - لأ وأنا أفهمها وهي طايره - إن تقريباً كده حضرتك كنت عامله مدونة وقفلتيها ودي المدونة الجديدة ... صح كده ؟

أو

إن دي القديمة وحضرتك أنتقلتي لمدونة جديدة .

أو

مش فاهم .

عموماً ألف مبروك ع المدونة لو دي الجديدة ...

وبرضه ألف مبروك لو دي القديمة ههههههه

افتكرت النكته بتاعة الراجل اللي عنده نوعين بقر لما قالة اصل انت مش واخد بالك البقر الاحمر دا بتاعى قالة طيب والبقر الاسود قالة برضه بتاعى هههههههه

تقبلي مروري وتحياتي

اللى موش عارف يتغير يقول...

لو غيرتى اسمك حتى
وراك .. وراك

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

وحشتينى جيت اسلم

طالما مش معبرانى ولا باركتى على التغيرات

ربنا يسعدك يارب
احبك فى الله

ايناس

mimi يقول...

ريم
حبيبتي حمد الله علي سلامتك نورتي مدونتك طبعا

بالنسبة للبوست الملغي ، ياريت تخليه مسودة ليكي ومش تحذفيه
المدونة دي تاريخك يعني بتسجل كل لحظات انتي عاوزة تعبري عنها

يمكن بعد كده تضحكي علي البوست وتستفيدي منه في تجربة تانية ،، فاهماني !!!

تحياتي ووحشتيني جدااااا

لجين أبو الدهب يقول...

ايه ده هو انتى كنتى هاتقفلى المدونة من ورايا ؟؟D:

الحمد الله انهم اقنوعكى وانا مش موجودة لحسن كنتى عملتيها

كل سنة وانتى وبنوتاتك بخير ياريمو ..

حسن ارابيسك يقول...

ريم
طالت غيبتك عن أحبائك في عالم التدوين
نتمنى رجوعك بالسلامة وتواصلك الجميل معنا من خلال تدويناتك الرائعة
تحياتي
حسن أرابيسك

أبو العريف يقول...

انا جيت هنا قبل كده

ومفهمتش حاجه

وملقيتش تعليقات

ومشيت



الحمد لله انك رجعتي

منوره الدنيا

تحياتي

طهر فؤادك يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اخبارك اية
وربنا يكرمك يارب والمسلمين ويبعد عنك كل سوء اللهم امين والمسلمين وربنا يهدى سركوا بأذن الله ويباركلكم اللهم امين والمسلمين فى الخير

وربنا يثبتك على طاعة الله وحسن عبادتة اللهم امين

وفية حملة جديدة على المدونة لو تحبى تشاركى فيها والدعوة مفتوحة

Cute Kitty **sookra يقول...

قلت اسال
بس زعلانه

كرسي أعتراف يقول...

حمد لله
ستظلي معي

تقبلي مودتي

غير معرف يقول...

ربنا يديم عليك وزوجك الحب والتسامح والرحمة

ذو الوجه المبتسم يقول...

ريم ازيك

اولا عيب عليكي بجد لو فكرتى فى لحظة تبعدي عن التدوين

ثانيا ربنا يهدي سرك انت وجوزك على رأى ستى الحاجة هههههه

كل سنة وانتى طيبة بمناسبة راس السنة الهجرية

تحياتى لاختى الصغيرة

نور الدين (محمد الجيزاوى) يقول...

صحيح انا معرفش ايه هى حكاية البوست اللى فات
لكن سعيد بالتعرف على مدونتك وان شاء الله يمون اللينك الجديد وشه حلو وتبقى كل المواضيع القادمة اكثر سعادة وروعة
تحياتى ..
.
نورالدين محمود

عصـــــــــــام الــــديــن يقول...

انا سعيد جدا بمدونتك الجميله ويارب ديما تطلى علينا بكلامك الجميل
نصيحه ضيفى للبوست السابق صورت مبخره وشوية بخور وخرزه زرقا
تحياتى
واحد من الناس