الجمعة، 16 أكتوبر 2009

شوية رومانسية



لأني بحب الأغنية دى أوى حبيت تسمعوها معايا

شوية رومانسية مش يضرو أبدا

ومش ليكو دعوة بالشاب اللى في اَخر الاغنية دا

اسمعو ومش تبصو

هناك 37 تعليقًا:

غير معرف يقول...

علبة الالوان:
جو رائع من الرومانسيه

حبيت اسلم وارجع لمتابعة الكليب

تحياتى

عاشقه الرومانسيه يقول...

احجز التعليق التانى مش مهم
هاروح اتفرج بقى

romansy يقول...

يا سلام يا سلام
مش هقول تانى

وردشان smilyrose يقول...

وعايزك وانتى عيزانى

عارفه ليها ذكرى جميلة معايا

انا والبت كيارا كنا بنغنيها

على كورنيش النيل وكنا فى وقت

كنا فعلا حاسين بسعادة

بس للاسف اتحولت السعادة معايا

لحزن دائم وجرح ملوش قرار

بس فضلت الذكر ى الجميلة

اللى فكرتينى بيها دلوقتى

ستيتة يقول...

جميلة قوي ياريم
يسلم اختيارك
وتسلم رومانسيتك

ebn roshd 777 يقول...

دايما بنحتاج كل فتره نخرج من كل الضغوط اللي حوالينا
احيانا اغنيه حلوه زي دي ممكن تنسينا همومنا
ولو مؤقتا
دمتي بكل الخير والسعاده

عاشقه الرومانسيه يقول...

الاغنيه تجنن ياريم
انا بحبها جداااااااااااااا
وليها معايا ذكرى حلوه
ربنا يسعدك زى ما اسعدتينى بيها

semsem يقول...

الحب ليس كلنة تقال

تحياتى

المعتصم يقول...

ازيك ياريم
يارب تكونى بخير
معاكى حق قليل من الرومانسيه مش هيضر
لازم كل فترة وفى وسط الجو المضغوط اللى عايشين فيه ده
ماننساش مشاعرنا لانهخا هى اللى بتحركنا فى الاساس
اختيارك للغنوة جميل
ربنا يكرمك ويسعدك

صبرني يارب يقول...

يا سييييييدى

ايه الجو ده

ماشي ياعم ماااااااااااشي

وحشاني يااختي انتى فين

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية يقول...

يسلام ياسلام
على الروقان والهدوء

الاغنية دى مرحة للاعصاب جدا وكلماتها تجنن
تسلمى بجد فى اى وقت الاغنية دى ليها جوها اللى بتفرضة على اللى بيسمعها

شكرا ليكى
تقبلى مرورى

adel يقول...

بحبها بس علي الفيلم وحشة جدا
بس كاغنية معدية

عمرو يقول...

الحقيقه أول مره أسمع الأغنيه الرومانسيه الرقيقه دى فشكرا ليكى عليها ..
بس مين الشاب ده اللى فى نهاية الكليب ؟؟
تقبلى تحياتى و تقديرى ..

Remas يقول...

احمد حسن البنا

ازيك ياشاعرنا العظيم

انت لسا فاكر علبة الالوان

ربنا يخليك

اهو ايه رأيك في جو الرومانسية دا ؟

Remas يقول...

عاشقة الرومانسية

كويس ياقمر ان ليها ذكرى حلوة معاكى

يارب ايامك كلها تكون حلوة يادودو

Remas يقول...

romansy

يا سلام عليك يا رومانسي

ازيك يا باشا

منورنى

Remas يقول...

smilyrose

الذكريات الحلوة في حد ذاتها بتدينا احساس بالسعادة

حتى لو اصحابها راحو من حياتنا

وان شاء الله ياقمر تكون ايامك كلها وذكرياتك حلوة وتفضل مصدر سعادة ليكى

نورتينى ياقمر

واسعدنى وجودك جدا جدا جدا

Remas يقول...

ستيته حسب الله الحمش

انتى اللى جميلة والله

وحشانى ياتوتة

انتى مخصمانا ولا ايه ؟

وحشتينا اوى

Remas يقول...

ebn roshd 777

عند حضرتك حق جدا

يمكن علشان انا اخترت اغنية بسيطة تخرجنا شويه من الضغوط دى

منورنى يا استاذنا

Remas يقول...

طبعا مش كلمة تتقال وبس

بس مرات مجرد ذكر الكلمة لوحدها

كفيل انه يضفي قليل من البهجة على قلوبنا

نورتينى ياقمر

Remas يقول...

المعتصم

ازيك يا استاذ مصطفى

اخبار باباك ايه

انت بتوصل له سلامى ولا لأ ؟

فعلا محتاجين كدا اوى

والحمد لله ان الاغنية نالت اعجابك
منورنى يااستاذ

Remas يقول...

صبرنى يارب

انا بئا مستنية الكومنت بتاعك
ههههههههههههه

عارفه والله رد فعلك

شفتينى ياتوتة وانا رايقة ؟

Remas يقول...

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية

ازيك يا حبيبة قلبي

واخبار سوما العسوله ايه

فعلا الاغنية دى انا بحبها وبحسها بتهدينى

كويس اوى انك بتحبيها

وحشانى يا قمر بجد

ومنورانى

Remas يقول...

adel

بص يل عادل انا بحب الاغنية اوى

وبكره الفيلم اوى ومش لايق خالص على الاغنية

بس هو دا التصميم الوحيد على الأغنية اللى لقيته محترم وينفع احطه على مدونتى

وقلت مش مشكلة اسمعو ومش تبصو

هههههههههههههه

Remas يقول...

عمرو

والله ما اعرفه يا باشا

علشان كدا قلت مش لكو دعوة بيه

ههههههههههههه

والحمد لله انى سمعتك حاجة عجبتك يا استاذنا

منورنى دايما والله

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

اعذرينى بس مش بجى اوى على الرومانسيه اليومين دول:)

Remas يقول...

الشعب لابد له من حكومه تشكمه

ليه ياتوتة بس
مالها الرومانسية

مطلوبة من وقت للتانى

حتى لو الرومانسية دى مش لحد معين لكن كفاية الحالة نفسها تهدى اعصابنا شويه

أبو العريف يقول...

السلام عليكم

انا كنت معدي من قدام المدونه

وقلت احود اسلم

تحياتي

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

انا بقا بحبك

اخر حاجه

وحشتينى قووووووووووووووى
ربنا يسعد ايامك يارب

مودتى

Remas يقول...

ابو العريف

يا اهلا يا اهلا يا باشا

نورت المدونة والمدونات المجاورة كمان

بتنورنى بجد اوى

Remas يقول...

عاشقة الاحزان


والله ياقلبي ربنا يعلم غلاوتك عندى اد ايه

بجد انا بحبك جدا في الله

ربنا يديم علينا المحبة يارب

وعاوزه بجد اشوفك مبسوطة على طول ورايقة ياقمر

البروفيسير يقول...

وانا كمان بحبها اوى الاغنيه دى
تحياتى

Remas يقول...

البروفيسير
يا اهلا بالبرفيسير

هى اغنية لذبذة وعسوله ومرات بنحتاج حاجة كدا تغير لنا مودنا

محمود رياش يقول...

تسلم ايديكى فعلا كنت محتاج اسمعها
شكرا ليكى

mimi يقول...

أنا بحبها برده أنا كمان

تسلم اختياراتك يا سكر

تحياتي

اقصوصه يقول...

hi

حلو وايد :)

Ranim Ayman يقول...

انا كنت بعشق الاغية ديييييييييييييييييييي ذوقك رائععععععععععععععع


تحياتي