الجمعة، 25 سبتمبر 2009

انا جييييييت نورت البيت


انا جيت نورت البيت





او مش نورته مش مشكلة








المهم انى رجعت من السفر امبارح








ووحشتونى جدا جدا جدا جدا








ومع انى سافرت لمدة 5 ايام بس ولمكان قريب جدا من مرسى مطروح








يعنى المدة كانت قليلة والمكان مش بعيد بس حسيت انى مفتقداكم اوى








ومفتقدة كتابتكم ومدوناتكم اوى





وان شاء الله هاقرأ كل اللى فاتنى





وميرسي اوى اوى لصبرنى يارب





وللاستاذ هانى باشا



لسؤالهم وقلقهم عليا





وبجد انا سعيدة جدا لانى كسبت اصدقاء حلوين كدا





وربنا يديم المحبة والود بينا دائما
























هناك 56 تعليقًا:

غير معرف يقول...

اما اكلم المطافي بسرعة
اكيد منوراة بحريقة
حد قالك تسمعي كلام صاصا وتعملي غريبة
وحد يروح مطروح برضة
ومالها مطوبس
ولا كفر البطيخ
واية الشنط دي
البؤجة سترة برضة
ومالك فرحانة اوي كدة
حاجة غريبة جدا
اللي يروح ما اية؟

Ahmed يقول...

حمدلله على السلامه
مرسى مطروح؟
طب متقوليش لحد عشان منحسدكيش

كل سنه وانتي طيبه ومصيفه

Remas يقول...

هانى باشا

يعنى انا بشكرك وبقولك ميرسي على سؤالك عليا

وانت تقولى منوراه بحريقة

عموما يا سيدى حريقة حريقة مش مهم المهم انى نورت وخلاص

وانت ليه زعلان علشان مش سافرت ولا علشان مش كلت غريبة من اللى انا عاملاها واللى طلعت حلوة جدا

واللى يروح يرجع
ايه رأيك بئا ؟

adel يقول...

حمدالله علي السلامة
وصحيح كنت قولي

الواحد البحر واحشة الصراحة
ههههههههه

Remas يقول...

احمد ابو العلا

ازيك يا باشمهندس احمد

الله يسلمك يارب

واحسدونى براحتكم انا موافقة جدا


كل سنة وانت طيب يارب

ويارب منورنى كدا دايما

Remas يقول...

adel

ازيك ياعادل

حاضر بس كدا

المره الجاية هاقول من بدرى

طلبات الفنان اوامر

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

حمد لله على السلامه..مرسى مروووح دى حبيبتىىىىىىىىىىى دى مصيفنا المبجل:) مش تقوليلى كنت خليتك تجيبلى لب من عند ناصر:(
فين اللب والحمص ينفع كده..؟

Remas يقول...

الشعب لابد له من حكومه تشكمه

لب وحمص وكل حاجة ياقمر

انت تأمر ياجميل

هى فعلا مرسى مطروح حميلة جدا جدا بس انا مش رحت المدينة نفسها انا رجت منتجع اسمه الماظة قبلها بشويه

انتى وحشانى اوى يا بنتى بجد

ستيتة يقول...

افهم من كده انك ضربتي فسفور عند حودة التمساح؟
حمد الله على السلامة
فعلا جيتي نورتي البلوج واهله

Remas يقول...

ستوتة اللى وحشانى دايما

ازيك ياقمر

انا مش رحت مرسى مطروح نفسها للاسف

مع انى بحب البلد دى جدا

والبلوج واهله منورين بيكى ياقمر

هاقولك زى كل مره انى بحبك جدا جدا

عاشقه الرومانسيه يقول...

حمد الله على سلامتك ياريم
اتمنى تكونى جددتى نشاطك وانبسطى ياقمر
(:

غير معرف يقول...

الف حمد الله على السلامة وعيد سعيد واتمنى تكونى قضيتى اجازة سعيده

مسدس صغير يقول...

حمد الله ع السلامة
عود احمد
الحمد لله انك بخير

mohamed ghalia يقول...

ايه ده أنا كمان سألت ههههههههههههههههه
كل سنة وحضرتك بخير

Yusuf يقول...

حمد الله علي سلامتك
وكل سنة وانتي طيبة

مستنيين جديدك

غير معرف يقول...

حمد لله على السلامة
ورحلة سعيدة
ويارب ايامكم كلها حلوة

Remas يقول...

عاشقة الرومانسية

الحمد لله ياقمر انا تمام

المهم اطمن عليكى انتى

Remas يقول...

أحمد حسن البنا

الله يسلمك يارب يا استاذ احمد

وعيد سعيد عليك وعلى كل عائلتك

ومنورنى كدا دايما يارب

Remas يقول...

مسدس صغير

الله يسلمك يا صلاح باشا

انت اخبارك ايه وعامل ايه

Remas يقول...

mohamed ghalia

ربنا ما يحرمنى من سؤالك عليا

ولازم تسأل عليا طبعا مش اتفقنا انك اخويا الصغير

ربنا يكرمك يامحمد ويوفقك يارب

Remas يقول...

Yusuf

الله يسلمك يايوسف

ميرسي ليك اوى

ومنور المدونة يا فندم

Remas يقول...

ام مالك

الله يسلمك يا احلى القلوب

ايامنا فعلا حلوة بالناس الحلوة اللى زي حضرتك

Hannoda يقول...

حمدالله ع السلامة

أسعدني جدا التعرف على مدونتك الرقيقة

كل سنة و انت بخير

Remas يقول...

hannoda

كل سنة وانتى طيبة يا قمر

والله يسلمك يارب

نورتى المدونة يا جميل والرقة كلها انتى ياتوتة

دعاء يقول...

الحمد لله على سلامتك
يا ريت تبخري المدونة بتاعتك و تمسحيها بشوية ميه و ملح أصل القر نازل عليكي و على الرحلة.
ربنا يستر
ههههههههه

نورتي بجد

Remas يقول...

دعاء

الله يسلمك ياقمر

تفتكرى لازم ابخر ؟

يا ستى سيبيهم يقرو براحتهم دول مننا وعلينا بردو
ههههههههههههههه

نورتينى ياقمر والله

ebn roshd 777 يقول...

حمدا لله علي عودتك ونورتي بيتك الحقيقي وبيتك الاعتباري اللي بنقدر نزورك فيه
والماظه من اجمل شواطيء مرسي مطروح
فندق بناه واحد مصري اعتقد كان عايش في ايطاليا وصعب عليه يكون عندنا كل هذا الجمال ومنعرفش نستغله

Remas يقول...

ebn roshd 777

حضرتك اللى منور المدونات كلها بجد

وفرحت جدا بعودتك الينا ويارب دايما معانا

وفعلا الماظة مكان رائع

منورنى جدا ومش تتأخر كدا تانى

Unknown يقول...

مرسى مطروح!
بيقولوا عليها
حلووووووووووة اوى
لو صورتيها ابقى حطى
الصور وكمان أحكى لنا
على اللى عملتيه هناك
احب انا حكايات السفر
ديى وانا قاعدة فى
بيتنا :)

Remas يقول...

norahaty

ازيك ياقمر

فعلا مرسى مطروح حلوة جدا وانا كنت في مكان قبلها بشويه لكن جميل جدا هو فندق اسمه الماظة

وحاضر ياقمر هاحكى على اللى عملته هناك في البوستات القادمة ان شاء الله

ميرسي لزيارتك الجميلة

نورتينى يادكتورة

Ranim Ayman يقول...

هااااااااااااااااااااااااااا تماممممممم ريم رجعت يا ولاددددددد أنا مش هسكت أنا عاوزه بوست كل يوم مليش دعوةةةةةةةةة هههههههههههههه بجد وحشاتيني 5 أيام دوللللللللللللل


تحياتي مبتسمة دائماااااااا

حنعيش يعنى حنعيش يقول...

حدالله على السلامة ياباشا نورت النت عيزين نقرالك حاجة

شمس النهار يقول...

حمد الله علي السلامه

وكل سنه وانت طيبه
وطبعا نورتي البيت
مرسي مطروح كانت جميله جدا لما كانوا سيبنها في حالها
اول مااخدوا بالهم بالغلط منها الحمد لله باظت تماما
ماهو اللي بيتعمل من غير تخطيط لازم طبعا يبقا بزرميط

Remas يقول...

ranim

انتى وحشانى اكتر يا حبيبة قلبي

وحااااااضر هازهقك بوستات اول ما ايام التجهيز للمدارس دى تخلص

طمنينى عليكى ياقمر

عامله ايه

Remas يقول...

حنعيش يعنى حنعيش

ازيك يا دكتور اسلام

عملت ايه في العيد ؟

الله يسلمك يارب

احنا اللى عاوزين نقرا لك يادكتور بسرعة الحاجات الجميلة اللى معودنا عليها

Remas يقول...

شمس النهار

الله بسلمك يا شموسة وحمد لله على سلامتك

والله يا شموسة انا مش رحت مرسى مطروح نفسها انا كنت قبلها بشويه

وانا فعلا بحب الاماكن الللى لسا الطبيعة فيها بكر ومش غيرها الانسان

المهم حضرتك نكونى استمتعتى برحلة دهب ياقمر

أحــوال الهـوي يقول...

حمد الله ع السلامه

و لما قريت مرسي مطروح حسيت بقلبي بيدق لان من احلي الاماكن اللي في الدنيا زرتها و حبيتها من جمالها و ذكريات كتيير جميلة عشتها فيها

مرسي مطروح العذريه و الطهر و العفاف زي بنوته جميله لسه صاحيه من النوم و بتبتسم لي

لما اروح هناك الراحه النفسيه هي عنواني و السكون الروحي

اسف نسيت نفسي و انا باتكلم عن حبيبتي

شكرا علي الزيارة و كلماتك الرقيقه

تحياتي

Remas يقول...

احوال الهوى

الله يادكتور على جمال اسلوبك

دايما كلماتك وتشبيهاتك حلوة ومعبرة

وبعدين يادكتور حضرتك تتكلم براجتك هنا خالص المدونة مدونتك

وحضرتك بتنورنى بزيارتك الجميلة

المعتصم يقول...

حمدالله على السلامه
نورتى البيت ونورتى بلوجر ونورتى الدنيا كلها
الف حمد الله على السلامه ويابختك بقى (اصل انا السنه دى ماصيفتش خالص)
هههههههههههههه
وكل سنه وانتِ طيبه

Remas يقول...

المعتصم

الله يسلمك يارب

والبلوجر منور بيك

ومعلش السنة الجاية ان شاء الله تصيف كويس اوى وتعوض السنة دى

ربنا يكرمك يارب ويطمنك على باباك دايما

همس الاحباب يقول...

كل سنة وانتى طيبة
وحمدلله على السلامة
ومنورة البيت والمدونة والمدونات المجاورة كمااااان

Remas يقول...

همس الاحباب

الله يسلمك يا استاذ خالد يارب

والمدونات كلها كلها منورة بوجودك دايما وبروحك الجميلة واخلاقك الطيبة

وسلامى الكبير خالص لهموسة الحلوة

well يقول...

حمدالله على السلامة

اقصوصه يقول...

الحمد لله على السلامه

نورتي يا قمر :)

اللى موش عارف يتغير يقول...

ازى مرسى مطروح ؟

Unknown يقول...

اتمنى لك التوفيق وأن تحقق مدونتك اهدافها
سعيد جداً بهذه الزيارة
واعجبتني كثيراً بالتااكيد
اتمنى ان نكون أصدقاء
وادعوك لزيارة مدونتي

ارق نسمة

momken يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
شاب مفقوع يقول...

حمد الله على السلامة

ويارب تنوري بيتك على طول

Remas يقول...

well


_________________________

اقصوصه



________________________


اللى موش عارف يتغير


_________________________

Mr.Hazem


_________________________

momken


_________________________

الله يسلمكم يارب كلكم

وكل سنة وانتم طيوبين وعسولين

ويارب منورينى على طول

Remas يقول...

شاب مفقوع


الله يسلمك يارب

وميرسي اوى ليك

وزيارتك نورتنى واسعدتنى

ويارب اشوفك شاب مبسوط وسعيد ومش مفقوع

غير معرف يقول...

حمدالله بالسلامة
واجازة سعيدة

mimi يقول...

ريمو

حمد الله علي سلامتك

الشنط دي عجبتني جداااااااا

شفت زيها في سيتي ستارز بمبلغ وقدرعه غالي جدااااا


نورتي تاني

شاب مفقوع يقول...

طول ما احنا في مصر هانفضل مفقوعين

وطول ما دا حالنا هانفضل مفقوعين

ممكن تسلفيني شنطة من شنطك اهج بيها يا ريم

Remas يقول...

.. هعزف لنفسي

الله يسلمك يارب

وميرسي على زسارتك

ونورت مدونتى

Remas يقول...

mimi

حبيبة قلبي وحشانى جدا

الله يسلمك ياقمر

لو عاجبينك الشنط اامرى انا جايبة زيهم من الكويت

والله انتى زى العسل

Remas يقول...

شاب مفقوع

عندك حق والله

بس بنحاول مش نستسلم

الشنط كلها تحت امرك يا فندم

بس بلاش تهج